Veelgestelde vragen

Onderstaand overzicht biedt u een gecategoriseerde weergave van de veelgestelde vragen. Zit u nog met vragen, aarzel dan niet om ons te contacteren.

dienstencheques

Contacteer de dienst. We helpen u graag verder.

Nee, u kan ook een helpster van onze huishoudhulp laten komen voor 3 of 4 uur per week of om de veertien dagen. Deze dienst kost 1 dienstencheque per uur.

poetsdienst

Contacteer de dienst. We helpen u graag verder.

Contacteer de dienst. Wij sturen, in samenspraak met u, onze coach langs om een kijkje te komen nemen. Indien nodig zoekt de dienst een andere helpster voor u.

Ja, de dienst houdt steekproeven. Op onregelmatige momenten komen we ter plaatse kijken.

De klant kan via de dienst een sleutel aan de helpster bezorgen of een plaats afspreken waar de sleutel ligt of kan gehaald worden, zoals bijvoorbeeld bij de buren. De helpster kom volgens afspraak vooraf kennis maken. U kan een lijstje met gewenste of meest dringende taken klaarleggen, of met reservetaken voor als het werk voortijdig klaar zou zijn. U legt dan op een afgesproken plaats in huis de ondertekende cheques klaar. Voor de laatste werkdag van de maand voegt u daar ook de ondertekende prestatiestaat bij. De helpster zal op uw lijst voor ontvangst van de cheques tekenen.

Niet noodzakelijk, maar voor de eerste poetsbeurt is dit wel wenselijk.

Geen. U heeft een contract met onze dienst. Mits tijdige verwittiging kan u dit onderbreken voor bijvoorbeeld een vakantieperiode. Als uw helpster ziek of met vakantie is, zal de dienst indien mogelijk voor vervanging zorgen.

De dienst probeert een rooster samen te stellen dat zo goed mogelijk is afgestemd op de klant en de huishoudhulp. Uw huishoudhulp komt uit uw eigen regio om verplaatsingskosten te beperken. U krijgt een vaste hulp op een vaste weekdag.

Tuinonderhoud. Gevaarlijke gereedschappen gebruiken (zoals bijvoorbeeld defecte stopcontacten of slecht functionerende elektrische apparaten, ladders,...) kan ook niet.

De huishoudhulpen mogen alle huishoudelijke taken verrichten – poetsen, stofzuigen, strijken,... Verplaatsingen om boodschappen te doen kunnen na aangifte bij de verzekering.

Dit spreken we met de klant en de huishoudhulp af. In verband met het wegbrengen van schoolgaande kinderen ligt het aanvangsuur meestal tussen 8.00 en 9.00 uur. Minimaal worden er 3 uren gewerkt, maar gebruikelijk zijn het 4 uren.

Al onze werknemers hebben een vast uurrooster met contractuele uren. Elke wijziging in het uurrooster moet worden doorgegeven aan de dienst.

De werksters werken enkel bij particulieren thuis.

Momenteel werkt men in Haacht, Keerbergen, Mechelen, Tielt-Winge, Borgloon, Sint-Truiden en omgeving.

strijkdienst

Contacteer de dienst. We helpen u graag verder.

Happi Home werkt met één thuisstrijkster in Wijgmaal en een strijkatelier in het hoofdkantoor in Haacht. Zij kregen uitstekende opleiding en werken met professioneel materiaal.

Nee, u kan ook een helpster van onze huishoudhulp laten komen voor 3 of 4 uur per week of om de veertien dagen. Deze dienst kost 1 dienstencheque per uur.

Borgloon

Stationsstraat 53
3840 Borgloon

(t) 016/85 05 45 of 0497/59 15 51
(e) info@happi-home.be

 

Sint-Truiden

Hovenierstraat 1
3800 Sint-Truiden

(t) 016/85 05 45 of 0497/59 15 51
(e) info@happi-home.be

Haacht

Keerbergsesteenweg 3/1 (eerste verdieping)
3150 Haacht

(t) 016/85 05 45 of 0497/59 15 51
(e) info@happihome.be